10 lat światowej klasy sieci poczekalni Emirates

Do chwili obecnej w program luksusowych poczekalni zainwestowano ponad 320 milionów dolarów

Ponad 22 miliony klientów skorzystało już z luksusów oferowanych przez Emirates Lounges od chwili otwarcia pierwszej międzynarodowej poczekalni przewoźnika poza lotniskiem w Dubaju.

W roku obrotowym zakończonym w marcu 2014 r. z 36 poczekalni linii Emirates skorzystało ponad cztery miliony klientów na całym świecie. Luksusowe obiekty obsługiwane są przez załogę liczącą 1400 osób mówiących w 25 językach.

Emirates otworzyły swój pierwszy międzynarodowy lounge w Brisbane w 2004 r., oferując ten sam wysoki standard obsługi i jakość produktów, których klienci klas premium mogą oczekiwać na pokładzie samolotu. Od tego czasu przewoźnik zainwestował w sieć poczekalni ponad 320 milionów dolarów, otwierając nowe obiekty i udoskonalając już istniejące.

Łącznie Emirates Lounges zajmują powierzchnię ​​69565 metrów kwadratowych i oferują klientom jednocześnie 11526 miejsc, co odzwierciedla popyt na usługi tego typu oraz nieustanny rozwój przewoźnika.

Poczyniliśmy znaczne inwestycje w rozwój naszej sieci poczekalni w ciągu ostatniej dekady i zamierzamy robić to dalej, ponieważ postrzegamy ją jako integralną część oferty dla naszych klientów - powiedział Mohammed H. Mattar, Divisional Senior Vice President, Emirates Airport Services. 

Emirates posiada 36 dedykowanych poczekalni w swej sieci obejmującej sześć kontynentów w tym w Auckland, Bangkoku, Pekinie, Birmingham, Brisbane, Colombo, Delhi, Dubaju (x6), Dusseldorfie, Frankfurcie, Glasgow, Hamburgu, Hong Kongu, Istanbule, Johannesburgu, Kuala Lumpur, Londynie Gatwick, Londynie Heathrow, Manchesterze, Melbourne, Mediolanie, Monachium, Nowym Jorku - JFK, Paryżu - Charles de Gaulle, Perth, Rzymie, San Francisco, Shanghaju, Singapurze, Sydney oraz Zurychu.  

Najważniejsze informacje na temat poczekalni Emirates:

 


dostarczył infoWire.pl